RAMOWY ROZKŁAD DNIA 3 i 4 LATKI
Załącznik nr 1 do Uchwały nr 01/31/08/2021/2022 Rady Pedagogicznej Przedszkola nr 48 „Zielony Groszek” w Warszawie
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3,4-letnich
czas |
Czas trwania |
Organizacyjna forma aktywności |
7.00 – 8.00 |
1 |
Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
8.00 – 8.30 |
0,30 |
Poranny krąg zmysłów, ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence |
8.30 – 8.40 |
0,10 |
Czynności higieniczno- porządkowe |
8.40 – 9.00 |
0,20 |
Śniadanie |
9.00 – 9.45 |
0,45 |
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego |
9.45 – 10.45 |
1 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi |
10.45 – 11.45 |
1 |
Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
11.45 – 12.00 |
0,15 |
Czynności higieniczno - porządkowe |
12.00 – 12.30 |
0,30 |
Obiad I – drugie danie |
12.30 – 14.00 |
1,30 |
Odpoczynek na leżakach |
14.00 – 14.30 |
0,30 |
Czynności higieniczno – porządkowe, zabawa ruchowa |
14.30 – 14.45 |
0,15 |
Obiad II – zupa + podwieczorek |
14.45 – 15.00 |
0,15 |
Zabawa dydaktyczna, ćwiczenia utrwalające |
15.00 – 16.00 |
1 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi/ pobyt w ogrodzie |
16.00 – 17.00 |
1,00 |
Rozchodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci. |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA 5 i 6 LATKI
Załącznik nr 2 do Uchwały nr 01/31/08/2021/2022 Rady Pedagogicznej Przedszkola nr 48 „Zielony Groszek” w Warszawie
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 5,6 -letnich
czas |
Czas trwania |
Organizacyjna forma aktywności |
7.00 – 8.00 |
1 |
Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom, m. in. Konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
8.00 – 8.30 |
0,30 |
Poranny krąg zmysłów, ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence |
8.30 – 8.40 |
0,10 |
Czynności higieniczno- porządkowe |
8.40 – 9.00 |
0,20 |
Śniadanie |
9.00 – 10.30 |
1,30 |
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego |
10.30 – 11.00 |
0,30 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi |
11.00 – 11.45 |
0,45 |
Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
11.45 – 12.00 |
0,15 |
Czynności higieniczno - porządkowe |
12.00 – 12.30 |
0,30 |
Obiad I – drugie danie |
12.30 – 13.00 |
1,30 |
Bajkoterapia/ czytanie dzieciom, zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające |
13.00 – 14.00 |
1 |
Pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
14.00 – 14.30 |
0,30 |
Czynności higieniczno – porządkowe, zabawa ruchowa |
14.30 – 15.00 |
0,30 |
Obiad II – zupa + podwieczorek |
14.45 – 15.00 |
0,15 |
Zabawa dydaktyczna, ćwiczenia utrwalające |
15.00 – 15.30 |
0,30 |
Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści, prace użyteczne – porządkowanie, segregowanie |
15.30 – 16.00 |
0,30 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi/ pobyt w ogrodzie |
16.00 – 17.00 |
1,00 |
Rozchodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci. |